tirsdag den 7. februar 2012

Liebe Frau, guten Tag. Ich heisse....

Regnvandsamfora!!!!!!!! (Det er så moderne at navngive sin bil, jeg overvejer at at navngive min regnvandstønde...)

It's here - it's here :-D

Jeg kom hjem og blev mødt af DETTE syn i indkørslen....

NAMME NAM!! Den store firkantede boks på toppen, er den på ingen måde overdimensionerede kasse til messinghanen ;-) Jo jo - de tyskere forstår skam pakke tingene ind...
Det sorte plastik er sprættet op, og jeg kan sådan set godt løfte amforaen - den er pakket ind i en gennemsigtig pose inden under den sorte plast, men den er for bred til havelågen... Så jeg må lige have min mand til at hjælpe mig med at løfte den over stakittet, og SÅ skal jeg nok knipse billeder af skønheden på sin plads.

Jeg var ellers ved at lade op til en ordentlig skideballe til fragtmanden... De ringede i fredags, om de kunne levere den mandag mellem 8 og 16... De skulle nok ringe en time før de kom.... Tiden gik og nul mobil der bimlede, og nul amfora til mig.... Så var ikke en happy camper, men så kom jeg hjem i dag til ovenstående syn i indkørslen - og var sjovt nok ikke i tvivl om, hvad der gemte sig bag den sorte plast....

I går var jeg en kort runde i haven med kameraet - en gennemgående interesse hos diverse havefolk, er fotografering, og gerne med makro - jeg er ingen undtagelse. Jeg var faktisk grebet at en gal paparazziiiii, længe før jeg fik have!

Det eneste jeg synes jeg kunne spotte var denne orange krokus, der lyser flot op og trodser sne og frost.

Jeg kan afsløre at det er svært nok holde makrolinsen stille nok når det ikke er minusgrader ;-)
Jeg skal ikke afvise, at kulden også havde indflydelse på "motiv-øjet".

Og så lige et reklameindslag for en give-awaykonkurrence - men nu ikke for mange deltagere - jeg vil jo gerne have en chance for at vinde ;-)
Præmien er ikke mindre end fire forskellige sorter af stedmoder og hornvioler - de er SÅ smukke!!!

1 kommentar:

  1. Neeeejjjjj, så kom den :o)) Det er jo ligesom juleaften med alt den fine indpakning. Jeg kan slet ikke vente på at du får pakket ud og sat den der hvor den nu skal bo. Du må altså lige tage et billede af den, når den er på plads. Og navn . det skal den da have :o)

    SvarSlet