onsdag den 29. februar 2012

Farvel vinter?

Eller hvordan? For de lover nattefrost igen snart... Men ok - ingen har nogensinde lovet at Marts er en frostfri måned....

Men på denne officielle sidste vinterdag har vejrmæssigt vist sig som mild. Jeg har netop nusset rundt på terrassen i en god ½ time og nydt solsortens kvidren, mens solen går ned.

Min pakke med diverse dahlia og liljer er ankommet og i Netto fandt jeg forleden en "Arabian night" dahlia knold til en flad 10'er - knolden er ikke stor, men med god pleje hen over sæsonnen vokser den jo hurtigt til. Jeg er sikker på den mørkerøde dahlia vil være smuk sammen med de purpur-røde liljer.





Jeg har ikke fået taget billeder på terrassen i dag - det der liv viser lidt tænder pt. men jeg har lånt billeder af purpurrøde liljer hos forhandleren og dahlia-billede ligeledes på nettet - jo - de skal nok blive perfekte sammen :-)

2 kommentarer:

  1. Hej Mette

    Det bliver spændende at følge her til sommer :o)

    SvarSlet
  2. Dahliaer er smukke. så jeg glæder mig til at se din til sommer.
    Vi plejer at have mange Dahliaer i vores have. Håber de er overvintret. Vi har endnu ikke kigget til dem.
    Ha` en god søndag.

    SvarSlet