onsdag den 25. april 2012

Things to come...

Lige nu går jeg og drømmer om sol, sommer og ferie - ikke mindst fordi jeg har ligget med en ond forkølelse den sidste uges tid - lignede mere Døden fra Lübeck's syge søster, end mig selv...

Men nu er jeg ved at være levende igen - delvist ihvertfald... Dette forår har jeg raget lidt af hvert til mig - men nu drømmer jeg om sol og varme - og haven er fuld af løfter...

Her er der blomsteranlæg på vej på brombærrene

Her en knop i bonderosen (af mange) - er oppe på omkring syv blomster. Den nyder virkelig at vi sørger for at holde den fri for skvalderkål.



Men der er da stadig ting der giver farve her og nu - ikke så meget dog, så jeg overvejer få flere tulipaner og narcisser til næste år Og ikke mindst flere vibeæg - jeg ønsker mig flere af de hvide vibeæg - no doubt! De er så fine
Her er det nogle pæon-lignende tulipaner der lyser grundigt op - disse står ved en sydvendt væg og er derfor langt længere fremme end den portion der blev sat under cypres'en



Helt tæt på - næsten kuglerund


  
Mine blå perlehyacinter står så fint på række - det er ikke til at se der er plukket en god buket af dem allerede


Men jeg er i tænkeboks for jeg synes denne periode mellem erantis/vintergækker/dorothealiljer er lidt "tom" - det ændres selvfølgelig en smule allerede, grundet de gode køb af hvide perlehyacinter og tete-a-tete - men mon ikke der skal nogle hvide narcisser, nogle kobjælder og så lidt flere vibeæg herhjem og bo...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar