søndag den 8. april 2012

hovmod står for fald...

En stor del af mine spirede sommerblomster overlevede ikke natten i drivhuset......

En god del af de tagetes "Eskimo" der spirede er døde - og det var i forvejen ikke en imponerende spiringsprocent...

Ligeledes er ALLE mine zinnia Queen Lime Red ovre det!

PIS OS'!!! Jeg mente ellers bestemt drivhuset var lige så lunt som garagen på nuværende tidspunkt af året....

DET lærte jeg så på den hårde måde det IKKE var!!!!!

Jeg har flere tagetes "Eskimo" men ikke flere zinnia! De må vente til næste år, for de var ovenikøbet bestilt hjem fra Sverige!

MØG)¤%(&(#="="(&!

9 kommentarer:

  1. Øv, hvor er det træls for dig. Kan godt forstå, at du siger b...ord.
    Godt du har nogle tagetes tilbage, for dem kan du da nå at så endnu. Held og lykke med dem.

    SvarSlet
  2. Øv hvor surt - føler med dig.

    Held og lykke.

    SvarSlet
  3. Øv, øv og atter øv. Det er heldigvis ikke for sent at så hverken Zinnia eller tagetes igen.

    Jeg holder også et skarpt øje med temperatuen i min havestue, som er fyldt med forspiringer.

    SvarSlet
  4. Øv altså. Selv har jeg lige været ude i drivhuset og lukke døren helt. Det kunne jeg ikke før pga. katten, den elsker at være derude.

    SvarSlet
  5. Jeg siger det samme, mine Eskimo gik også til (navnet lever den ik´ op til. mine Zinna flere forskellige klarede heller flytningen til drivhuset. så jeg siger også #¤%&%¤#.ØV:

    Kh Margrethe.

    SvarSlet
  6. PIS OS! Vejret driller lidt for tiden, for det er faktisk koldere, end man lige skulle tro.
    Har du flere Zinnia frø? Ellers så husk mig lige på, at jeg tager nogle frø af til dig til efteråret. Mine spirer så flot i vindueskarmen og er ved at være klar til at komme i større potter.

    SvarSlet
  7. Sikke noget møg!
    Jeg har også nogle planter der er gået til hos mig, hvis det kan være en ringe trøst.

    SvarSlet
  8. Hvis det kan være dig en trøst, er også alle mine stolte kavalerer gået til - på nær to. Så dem passer jeg selvfølgelig på. Og så er jeg begyndt med fiberdugen i drivhuset igen. Det må vel snart blive varmere.

    SvarSlet
  9. ØV, sikke noget møg.
    Jeg har også sået Tagets "Eskimo" i år, men mine står i bryggerset og venter på at komme ud i drivhuset. Mine ærteblomster står også i bryggerset, men de trives lidt for godt, så hver morgen sætter jeg dem ud, så de ikke kommer til at vokse for hurtigt inde i varmen. Jeg tør dog ikke flytte dem ud i drivhuset endnu, så hver aften kommer de ind igen.

    SvarSlet