torsdag den 5. april 2012

stakit stafet kasket


Sådan her så der ud på vores terrasse før......... Slidt, uorganiseret, mørkt (for det meste...) (for en god ordens skyld er billede 2 og 3 taget efter nedtagning var igang - jeg har været ualmindelig god til at undgå tage billeder af stakittet før...)




Sådan så det ud onsdag aften...

Og sådan så det ud i går, torsdag!


De nye planker skal lige have lov være i fred en måned eller to, så bliver de også malet stengrå!

Nydeligt! Men nøj jeg er træt nu - og jeg legede ovenikøbet bare "dovendreng" for det meste af hensyn til armen...

Og hold da op hvor det lysner på terrassen - og vigtigst af alt - jeg har faktisk fået et helt bed forærende af det...

Vedbenden havde indvaderet bedet på den ene side af terrassen og intet kunne reelt trives deri. Den er nu gravet op og næste år kan jeg forhåbentlig begynde at bruge beddet til klematis og måske en hyld...

De fleste naboer har også været forbi og rost det - vi var nok ikke de eneste der synes det var noget trist at se på efterhånden....

Og ret skal være ret - vi skylder mine forældre en stor tak for arbejdsindsats - de kom tirsdag kl. 13. Intet var pillet ned for sidste weekend lå vi med henholdsvis influenza (min mand) og migræne (mig) - de kørte igår torsdag kl. 19!! I mellemtiden var min mand også lige på arbejde både tirsdag og onsdag...

Så uden "den dynamiske duo" fra Jylland, var det vist aldrig blevet til et nyt påskestakit!

1 kommentar:

  1. Sikke da et arbejde i har haft.( dejligt når nogen gider hjælpe en.)
    Det ser da godt ud.

    Forsat god påske.

    SvarSlet