onsdag den 27. marts 2013

Kong Frost har ved endnu...

Meeeen Frøken Tø ER stille og roligt ved at melde sig på banen, og selv om vinteren holder krampagtigt fast, så ER foråret på vej!

Se selv - jeg har været ude og kravle ligesom Signe fra Signes Vals ;o)


Orange krokus i modlys - normalt er jeg ikke glad for de superpang-orange farver, men de er så dejligt nemme at se i græsplænen ;o)



Støvdragerne har nøjagtig samme farve som blomsten - det kan jeg nu egentlig meget godt lide!


Heldigvis er de stribede også på vej

 I det lyserøde bed der blev anlagt sidste efterår, er kugleprimulaerne på vej - så jo - vinteren ER på retur, omend virkelig langsomt!

Og en Påske lige hjørnet har sendt de lyserøde påskeliljer på vej - det var også på tide!!

Indendøre fik jeg lagt klokkeranke-frø i vand weekenden over - så jeg tvang mig selv i gang med såningen - for med sne udendøre kneb det godt nok med motivationen stadig....
Sådan ser det ud når man vasker og genbruger planteskilte fra sidste år. Nu har jeg købt 100 ispinde-pinde fordi der er smuttet et par skilte i svinget - de er pist væk! Så pindene fra en hobbybiks bliver et godt supplement!

Så gør vi sådan når vi vasker et skilt, 
Vasker et skilt,
Vasker et skilt....
Så gør vi sådan når vi vasker et skilt,
tidligt torsdag morgen!


1 kommentar:

  1. Hej Mette.Ja! foråret er ganske langsomt på vej.
    Der er da lidt gang i forårsblomsterne i haven.
    Dejlige billeder.Og rigtig god påske til dig.Jette

    SvarSlet