fredag den 31. august 2012

Springtime....

Ja - sidste indlæg handlede jo om vibeæg - så hvorfor ikke fortsætte forårsstemningen lige lidt endnu...

Min magnolie blomstrer nemlig... Jeg har godt set nogle af dem kan finde på blomstre to gange om året - jeg troede bare ikke min var en af dem...




Denne krokus ER nu så heldigvis en efterårskrokus - men de leder nu stadig tankerne hen på forår - de er skønne i den sarte, lilla syren farve. Jeg flytter dem dog nok, men har pt ikke flere end disse to, så værner godt om dem.

Og så er der da lidt i haven som passer på årstiden...
Min passionsblomst har troligt blomstret hele sommeren og står stadig flot med blomster

MASSER af blomster

Men ikke nok med den blomstrer - der er også hele otte frugter på vej ser det ud til - så jeg HÅBER i år bliver året hvor jeg kan høste hjemmeavlede passionsfrugter :-D

1 kommentar:

  1. Hyggelige billeder, jeg da lige til at tænke på, at jeg også har nogen efterårskrokus. Jeg må da vist ud at nærstuderer dem.

    Jeg har også - for nogle år siden - haft frugtstande, de var desværre hule indeni. Held og lykke.

    God weekend.

    SvarSlet