fredag den 18. maj 2012

oooops...

Altså - jeg vidste det jo godt... Agurkeplanter skal have vand - ellers dør de...

Men i mit sammenbrændte hoved ovenpå sygemeldingen, glemte jeg altså alt om at vande diverse planter.

Så de ligger og raller på sidste vers i garagen. Oh well... Agurker koster jo heldigvis ikke en formue på madbudgettet hen over sommeren! På det praktiske plan, så er der også det mindre jeg (læs: min mand) skal passe hen over sommeren, når nu landet ligger som det gør med den arm.

Men I får altså ikke et billede af dem... Istedet får I lige et billede af vores "nye balsal"...

Udover de mange planter jeg fik foræret af min moar, ryddede hun nemlig også op i vores bagskur...
Så nu er der god plads i skuret til vinteropbevaring af krukker med liljer f.eks. - de skal gerne stå tørt, men kan godt tåle frost har jeg lært, så nu behøver de ikke fylde i garagen til vinter.

Da vi først overtog huset var skuret godt fyldt, så nu kan vi endelig begynde at bruge det, sådan som det nok oprindeligt var tænkt. Nemlig til vinteropbevaring af krukker af havemøbler, og ikke alt muligt og umuligt der mere hører hjemme på genbrugsstationen.... Her er et billede fra første omgang oprydning derude....


Pyyyh - bliver helt træt bare ved synet af alt det, der var proppet ind derude...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar