torsdag den 15. august 2013

En sommer med kontraster...

Ja det har jo været strålende sol og varmt! Virkelig varmt.

Så varmt jeg gik i hi! For det første fungerer jeg ikke i den varme. Som i SLET ikke. Jeg bliver et dovendyr på sofaen, men når duggen falder, så vågner jeg.

Nu kommer regnen og de køligere temperaturer og nu vender jeg tilbage til at være en smule mere aktiv.

Dog ikke for meget, for trapper op på smertemedicin til armen, hvilket har nogle kraftige omkostninger i form af bivirkninger.

Men haven elsker det - vores tag not so much - det opfyldte ikke sin fornemste opgave. Der var hul så vi måtte have fat i presenning, fastgøring og iøvrigt aflyse en tur til jylland - det ville give for meget mavepine at forlade et hus med presenning på taget med de vejrudsigter. Men taget er fint nu, så nu kan det bare regne videre - hvilket det også gør... Haven elsker det!

Jeg har dog ikke været meget ude med kameraet, men det kommer jo nok snart - så billederne er "out-dated" - men I må nøjes ;o)

Solsikken Ruby Eclipse - ikke helt så lyserød som håbet - men stadig vildt flot

Og den blomstrer helt vildt - der bliver MASSER af solsikkefrø til fuglene til vinter

Hewitt's double på spring - skal dog have suppleret op, ikke alle de nye planter overlevede tørken, selv om jeg forsøgte vande 

1 kommentar:

  1. Ih hvor kan jeg sætte mig ind i, hvordan du har det med varmen (jeg har det nemlig også sådan) - træls at gå i hi, når det er ferie og dermed tid til at gå i haven.

    Det er en skøn solsikke du har og i en stor vase indenfor vil de helt sikkert også gøre sig godt.

    Jeg er ked af at høre, at du må trappe op med smertestillende - øv.

    SvarSlet