fredag den 29. juni 2012

Man har et standpunkt til man tager et nyt...

I forhold til det der med at komme stærkt igen - det tog lige en drejning...

Jeg skal prøve en såkaldt biologisk blokade, som åbenbart virker bedst når leddet har fået absolut ro i nogen tid før blokaden lægges...

Derfor ser jeg nu sådan ud:


Godt så....

Godt jeg har fingrene fri og har et par billeder i kameraet fra den sidste uges tid fra terrassen som jeg må leve højt på den kommende tid...

Heldigvis betyder det også, at lægerne ikke har opgivet albuen - at der ER lidt at prøve. Men det er omvendt ved at være sidste udkald desværre!

Håber I bærer over med mig, at jeg ikke lige i dag lægger blomsterbilleder op - bare dette indlæg er besværligt nok ;-)

1 kommentar:

  1. Jeg kom bare lige forbi.
    Ønsker dig god bedring.
    Ha´ en dejlig aften.

    SvarSlet