lørdag den 23. juni 2012

En yderst sjælden blomst

nej ikke ligblomsten...

Den på min arm...

Forleden lagde min fysioterapeut tape på min albue som et forsøg. Det kaldes at "lægge en blomst" åbenbart... Så hvorfor ikke få den til at ligne ;o)

Der sker ikke SÅ meget lige for tiden... Jeg prøver at holde mig aktiveret på måder der ikke belaster armen, jeg passer min fysioterapi og så bearbejder jeg at min endometriose desværre pipper sit grimme hoved frem igen. Smerterne er ikke slemme i denne ombæring, men jeg er tilbage på hormoner og render rundt med en cyste på den tilbageværende æggestok. Så håbet er, at hormonerne får den til at skrumpe...

Derfor har der heller ikke været så meget energi til blogland - jeg beklager. Men jeg er på vej op igen, så jeg vender stærkt tilbage - stol trygt på det.

I mellemtiden nyder jeg at der nu er masser af jordbær - duerne og skaderne spiser deres del - men der er stadig rigeligt til os...

Muuums!

2 kommentarer:

  1. Mmmhhhh jordbær, savner virkelig min køkkenhave (nedlagt for tiden).

    God bedring med dit og dat.

    SvarSlet
  2. Det må være elastisk tape (Kinesio tape) du har fået på - håber det hjælper dig, for det kan ihvertfald hjælpe på meget forskelligt. Øv at du også skal bøvle med endometriosen - det er da bare for meget på én gang. Håber på snarlig bedring til dig.

    Mums hvor ser de gode ud de jordbær. Jeg tror desværre, at duer og solsorte er hurtigere her hos mig. Jeg have et par rødmende jordbær forleden, men det har jeg ikke længere!

    SvarSlet