søndag den 10. marts 2019

Foråret der forsvandt

Februars skønne milde forårsvejr forsvandt da kalenderen endelig sagde forår....

Inden da nåede jeg dog nyde alle de mange krokus, erantis og vintergækker der væltede op i min have. Det var hårdt at lægge så mange løg - men åååååh hvor jeg dog er glad for jeg gjorde det!!




Nu skal de bare have lov til at passe dem selv de næste mange år, og stille og roligt brede sig.
Eneste ulepme i år er at "græsplæne" er en tilsnigelse pga tørken sidste år... Så det er mos og blomster - og meget lidt græs...

Men en sæson med målrettet indsats og pleje, skulle nok få græsplænen tilbage.

Sidste weekend nåede jeg heldigvis at komme nogle timer i haven - fik ryddet op i visne stauder og en del ukrudt. Turen afslørede jo heldigvis mange skønne ting på vej op.

I garagen er jeg så småt ved at skyde gang i årets dahlia-forspiring - der er en del knolde, men mange af dem er små.


På terrassen er jeg også så småt i gang - men det kan ikke svare sig lave for meget derude, da den nuværende konstruktion er færdig, skal pilles op og ny terrasse bygges.
Men i mellemtiden er det nu stadig rart med noget smukt at kigge på.



Denne weekend hygger jeg mig indendørs med en god bog, lidt hækletøj og en tur til dansetræning i går... Jeg har været så letsindig at melde mig til et show-dance hold.... Så træning må der til!!





1 kommentar:

  1. Listen...

    What I'm going to tell you may sound kind of creepy, and maybe even a little "supernatural"

    WHAT if you could simply push "PLAY" and LISTEN to a short, "magical tone"...

    And suddenly attract MORE MONEY into your LIFE???

    What I'm talking about is hundreds... even thousands of dollars!!

    Think it's too EASY??? Think this couldn't possibly be for REAL?

    Well then, I'll be the one to tell you the news.

    Usually the most magical miracles in life are also the SIMPLEST!!

    Honestly, I'm going to provide you with PROOF by letting you listen to a REAL "miracle abundance tone" I've synthesized...

    YOU simply hit "PLAY" and the money will start coming into your life.. starting so fast, you will be surprised..

    TAP here to play this magical "Miracle Wealth Building Tone" - it's my gift to you!!

    SvarSlet